دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری معرفی شد

در آیینی با حضور قائم مقام و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الاسلام احمدی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد راستینه» شامگاه (سه شنبه ۷ بهمن) در آیین تکریم و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری که با حضور قائم مقام و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف این ستاد حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و فرهنگ سازی این فریضه در جامعه است.

 

 نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان و عضو ناظر مجلس در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید ارتقا یابد، افزود: متأسفانه آیین نامه این قانون هنوز تدوین نشده و به دستگاه ها ابلاغ نشده است.

 

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید از درون دستگاه ها و نهادها تبیین شود، اظهار کرد: لابی گری و زیاده خواهی منکری است که امروز رایج شده و به ویژه در مسائل انتقال آب بین استان ها به وضوح قابل مشاهده است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه حجت‌الاسلام «ابوالفضل احمدی» ایجاد نظام اسلامی را بزرگترین معروف امروز شمرد و گفت: ناامید کردن مردم جامعه از نظام اسلامی نیز بزرگترین منکر امروز به شمار می رود.

 

دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 100 گروه جهادی در استان فعالیت می کنند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هوشیاری و استفاده از ظرفیت های معنوی است زیرا کار بسیار حساسی است و نباید بهانه ای برای سوء استفاده دشمنان باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی محله محور در زیرمجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تشکیل شده و وظایف ستاد را پیگیری و اجرا می کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه سردار «علی محمد اکبری» با اشاره به تشکیل ستادهای شهرستانی از بدو شروع ستاد استانی، گفت: در ادارات و مدارس و مساجد نیز شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ساماندهی شدند.

 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌ هاشم چهارمحال و بختیاری و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: جذب و آموزش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر جزء دغدغه های این ستاد با استفاده از ظرفیت های سپاه و بسیج بود.

 

در پایان این مراسم از تلاش های سردار علی محمد اکبری تقدیر و حجت الاسلام ابوالفضل احمدی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی شد.

 

کد خبر 1019990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha