برگزاری قصه‌گویی کودک و نوجوان با عنوان «روزهای سرخ، خاطرات سبز»

نوروزی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، فراخوان قصه گویی کودک و نوجوان با عنوان «روزهای سرخ ،خاطرات سبز» منتشر می‌شود.

«فاطمه نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این روزها می‌تواند بهترین موضوع‌ها برای کودکان و نوجوانان باشد و باید از این فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا افزود: کودکان و نوجوانان باید بدانند که چگونه انقلاب به پیروزی رسید و چگونه جمهوری اسلامی دایر شد.

 

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا برای دهه فجر ویژه برنامه‌هایی را با مشارکت دیگر نهادها در دست اجرا دارد گفت: فراخوان ادبی، هنری ساخت کارت پستال کودک و نوجوان «یک دلنوشته، یک تصویر»، فراخوان قصه گویی کودک و نوجوان با عنوان «روزهای سرخ ،خاطرات سبز» با همکاری آموزش و پرورش از جمله برنامه‌ها است.

 

نوروزی تصریح کرد: فراخوان ساخت کلیپ کودک و نوجوان با عنوان «آفتاب انقلاب» با همکاری کتابخانه عمومی شهرستان و فراخوان شعرخوانی کودک با عنوان «فجرانه» با همکاری آموزش و پرورش در این ایام برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا، فراخوان نقاشی کودک با عنوان «روزهای خوش پیروزی» با همکاری اداره بهزیستی شهرستان و فراخوان خوشنویسی کودک و نوجوان با عنوان «مشق مهر» را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «سپاس» با همکاری اداره امور ایثارگران شهرستان خاطرنشان کرد: در طول دهه فجر، هر روز یک کتاب مرتبط با ایام، در صفحه اینستاگرامی مرکز معرفی می‌شود.

کد خبر 1020006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha