اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان وام به خیران برای تأمین تبلت دانش آموزان نیازمند

حق گویان گفت: برای تأمین تبلت دانش آموزان نیازمند، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام نیکوکاری به خیران اختصاص یافته تا سه تا ۳۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «مهرعلی حق گویان» در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: سعی می کنیم هرچه سریع تر گوشی همراه دانش آموزان نیازمند را فراهم کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: برنامه تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند با جدیت پیگیری می شود تا مشکل غیبت دانش آموزان نیازمند در شبکه شاد مرتفع شود و امکان تحصیل شایسته برای دانش آموزان فراهم شود.

 

وی اضافه کرد: اگرچه بیماری کرونا لطمات جبران ناپذیری وارد کرده و آسیب های زیادی وارد شده ولی فرصت هایی هم در این بین فراهم شده است.

 

حق گویان افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در گام نخست تلاش می کند تا دانش آموزان تحت حمایت خود از نعمت تبلت بهره مند سازد و در ادامه با استفاده از ظرفیت خیران، سایر دانش آموزان غایب در شبکه شاد را هم مورد حمایت قرار دهد.

 

وی تصریح کرد: برای این منظور 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص داده ایم تا به صورت تسهیلات قرض الحسنه به نیکوکاران و خیران اختصاص یابد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: این تسهیلات به نیکوکاران اختصاص می یابد که این وام حداقل بین 3 تا 30 میلیون تومان خواهد بود که پس از تکمیل شرایط اداری، مبلغ تسهیلات در حساب نیکوکار مسدود و برای خرید تبلت به دانش آموزان نیازمند اختصاص می یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: کمک های خیران و تسهیلات مربوط به خرید تبلت نیازمندان در تعامل هم افزایی با تهران به 2 برابر افزایش یافته و تبلت از سوی دفتر مرکزی تهران ارسال می شود که این تبلت ها دارای ضمانت است.

 

حق گویان یادآورشد: علاوه بر این مبلغ 300 میلیون تومان تسهیلات از طریق استاندار هم برای این امر اختصاص یافته است که آماده ایم با همکاری آموزش و پرورش این رقم را برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمندی اختصاص دهیم که تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین نیستند.

 

کد خبر 1020026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha