شرکت ۷۵۰ نفر ایلامی در نوزدهمین آزمون سراسر قرآن و عترت

ایدی با بیان اینکه مهلت ثبت نامه در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری تمدید شده است، گفت: تا کنون ۷۵۰ نفر از قرآن آموزان و فعالان قرآنی استان ایلام در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مسئول دفتر قرآن و عترت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: کار ثبت‌نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از دهم دی‌ماه آغازشده است و قرآن آموزان استان می توانند برای ثبت‌نام و حضور در آن، به سامانه quranedu.ir مراجعه کنند.

 

« عظیم ایدی» با بیان اینکه  نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت اسفندماه سال جاری به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع برگزار می شود، گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت اسفندماه سال جاری به صورت اینترنتی در ۳ گروه امتحانی و ۱۴ رشته برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۵۰ نفر از قرآن آموزان و علاقه مندان و فعالان قرآنی استان ایلام در رشته های مختلف این آزمون ثبت نام کرده اند، ابراز کرد: بر اساس اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  مهلت ثبت نام در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری تمدید شده است.

 

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  بیان کرد:  نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (۲ رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (۳رشته) و  گروه حفظ قرآن کریم (۹ رشتهبه صورت اینترنتی در هفته اول اسفندماه سال جاری به صورت سراسری برگزار می شود.

 

ایدی با دعوت از علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در این آزمون، یادآور شد: تمامی امور مربوط به ثبت نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www . quranedu. ir  انجام می شود و علاقه مندان به شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی، نسبت به ثبت نام و  ویرایش اطلاعات خود  اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: ثبت نام در تمامی رشته های آزمون برای همه داوطلبان بدون محدودیت سنی، آزاد است و هر داوطلب می تواند در تمامی رشته های غیر  از«حفظ قرآن کریم»، (بدون محدودیت) ثبت نام  کند.

 

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان براي فراگیري معارف قرآن و عترت، راهبري آموزش‌های قرآن و عترت در مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهاي درخشان قرآنی به‌ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان از جمله اهداف برگزاری این آزمون است.

 

 

کد خبر 1020106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha