رتبه نخست استان اصفهان در آموزش الکترونیک دانشگاه های پیام نور کشور

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل به عنوان یکی از قطب های آموزش مجازی در استان اصفهان رتبه برتر را کسب کرده است.

دکتر محمدرضا جلالی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دانشگاه پیامنور مولود انقلاب است که با هدف برقراری عدالت آموزشی و با شعار آموزش همه وقت ، همه جا راه اندازی گردید تا افراد علاقمند به تحصیل با کمترین شهریه و حداقل هزینه بتوانند ادامه تحصیل بدهند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: با توجه به شرایط خاص تحصیل در دانشگاه پیام نور دانش آموختگان این دانشگاه به لحاظ کسب رتبه در آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد پیشتاز هستند به نحوی که ۳۰ درصد پذیرفته شدگان مقاطع ارشد و دکتری از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند.

 

جلالی ادامه داد: در شرایط کرونا دانشگاه پیام نور در آموزش مجازی پیشتاز بوده و دانشگاه پیام نور استان اصفهان توانسته است در بین سایر استان ها رتبه اول را در آموزش الکترونیک کسب نماید.

 

وی با تجلیل از خدمات و زحمات دکتر لقمان سرپرست سابق دانشگاه پیام نور مرز آران و بیدگل گفت : مرکز آران و بیدگل به عنوان یکی از قطب های آموزش مجازی در استان اصفهان رتبه برتر را کسب کرده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه های پیام نور استان اصفهان گفت : استان اصفهان رتبه اول را در سطح کشور در میزان جذب دانشجو کسب کرده و مرکز آران و بیدگل در جذب دانشجو رتبه اول را در استان داشته است.

 

دکتر جلالی با تاکید بر درآمدزایی توسط مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گفت : توسعه آموزش های آزاد یکی از راه های درآمدزایی در دانشگاه پیام نور می باشد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

 

مراسم تکریم از خدمات دکتر امیر لقمان سرپرست سابق دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل و معارفه دکتر محمد جواد مهدوی رئیس این مرکز در سالن چهارم دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1020107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha