طرح ملی ایران قوی در مسجد حضرت باب الحوائج(ع) به عنوان راهبرد فرهنگی اجرایی می شود

شریعتی با اشاره به اهمیت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: طرح ملی ایران قوی در مسجد حضرت باب الحوائج(ع) به عنوان راهبرد فرهنگی اجرایی می شود.

« علی شریعتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام خبر برپایی جشن بزرگ انقلاب در مسجد باب الحوائج(ع) واقع در اسلام آباد کرج گفت: روند برنامه ریزی های کانون فرهنگی هنری شهید آقایی مبتنی بر اجرای طرح ملی ایران قوی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آقایی افزود: طرح ایران قوی به عنوان یکی از طرح های ملی راهبردی در قالب ۱۲ رواق در نظر گرفته شده است که مبتنی با ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت تحقق و احیاء مسجد تراز اسلامی است.

 

وی با اشاره به جایگاه محوری کانون فرهنگی هنری مسجد به مناسبت ایام دهه فجر بیان کرد: ایام دهه فجر فرصت تبیین باورهای ایمانی و اعتقادی است که در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

 

شریعتی خاطرنشان کرد: مسجد حضرت باب الحوائج(ع) در قالب برپایی برنامه های همایشی با محوریت ویژه برنامه های فرهنگی هنری و آموزشی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد فعالیت دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آقایی خاطرنشان کرد: بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب برپایی جشن بزرگ انقلاب با هدف تکریم مادران و همسران شهداء در کانون شهید آقایی روز سه شنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۳ با رعایت اصول و مقررات بهداشتی برگزار می گردد. 

 

 

کد خبر 1020109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha