رونمایی از مجموعه رسانه ای «سایبرپژوه» در آستانه دهه مبارک فجر

معتضدیان گفت: با تلاش کارگروه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آستانه دهه مبارک فجر از مجموعه رسانه ای «سایبرپژوه» به صورت رسمی رونمایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول معتضدیان»، امروز (چهارشنبه 8 بهمن) در آئین رونمایی از مجموعه رسانه ای «سایبرپژوه» گفت: با تلاش کارگروه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آستانه دهه مبارک فجر از مجموعه رسانه ای «سایبرپژوه» به صورت رسمی رونمایی شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی «سراج» مرکز فارس افزود: هدف از ایجاد این مجموعه رسانه ای،  ارائه آخرین اخبار و تولیدات آینده پژوهی سایبری است.

وی اضافه کرد: آدرس این سایت https://cyberpajooh.com/ است و در اینستاگرام، تلگرام و بله نیز به آدرس  @cyber_pajooh قابل دسترس است.

وی اضافه کرد: موضوعات این مجموعه رسانه ای شامل الهیات سایبری، زنان و خانواده، تکنولوژی و هوش مصنوعی، حکمرانی فضای مجازی، شبکه ملی اطلاعات، اخبار حوزه آینده پژوهی سایبری، رسانه و جنگ شناختی و زندگی سایبری است که در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی به انها پرداخته می شود.

معتضدیان با اشاره به تولید محتوا با استفاده از ظرفیت نخبگان استانی و کشوری در سازمان فضای مجازی «سراج» بیان کرد: تولید این محتواها با رویکرد هدایت و راهبری فعالان علمی، فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در سطح استان فارس است.

وی تاکید کرد: با فعالیت این مجموعه رسانه ای «سایبرپژوه» ادامه داد: نقشه راه شفاف و روشن در حوزه تخصصی سایبری و فضای مجازی ارائه خواهد شد.

کد خبر 1020285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha