مردم باید در مقابل هجمه‌های دشمن بصیرت بیشتری داشته باشند

حجت‌الاسلام معنوی با اشاره به اینکه دشمن امروز تمام توان خود را به‌کار گرفته تا به اسلام و ولایت ضربه وارد کند گفت: در مقابل این هجمه‌ها، علاوه بر مسئولان، مردم هم باید هوشیار و آگاه بوده و بصیرت بیشتری داشته باشند.

«حجت‌الاسلام سید فضل‌الله معنوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: این بیانات چراغ راه ما برای ادامه دادن این مسیر هستند.

 

مسئول عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمید شمال خوزستان با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا بر اساس مبانی دینی و معرفتی ما وظیفه اقشاری از جمله فرهنگی و علمی، جهادی، نظامی و نیروهای مسلح است افزود: در بخش فرهنگی و علمی باید با تلاش و افزایش اطلاعات دقیق از دوران دفاع مقدس و قبل و بعد از آن، تبیین صورت گیرد.

 

وی اذعان کرد: قشر نظامی و نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی می‌توانند در مراسماتی که با هدف احیای فرهنگ شهادت برگزار می‌شوند، حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام معنوی با اشاره به جایگاه خانواده‌های شهدا تصریح کرد: باید به خانواده‌های شهدا توجه بیشتری شود و در جهت ماندگاری یاد و نام آنها در تاریخ انقلاب و اسلام اقدامات مناسبی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز تمام توان خود را به‌کار گرفته تا به اسلام و ولایت ضربه وارد کند عنوان کرد: در مقابل این هجمه‌ها، علاوه بر مسئولان، مردم هم باید هوشیار و آگاه بوده و بصیرت بیشتری داشته باشند.

 

مسئول عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمید شمال خوزستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمن از تمامی شیوه‌ها بر علیه انقلاب و اسلام ناب محمدی استفاده می‌کند، مردم باید عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در نظر گیرند.

 

کد خبر 1020406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha