پیش بینی بیش از ۵۰ عنوان برنامه مهم در دهه فجر برای شهرستان لنده

ویسی گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه مهم در دهه فجر برای شهرستان لنده پیش بینی شده که همه این برنامه ها همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «روح الله ویسی» امروز (۸ بهمن ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز و به برکت انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای رتبه های ممتاز در جهان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت لنده گفت: دهه فجر فرصتی برای تعالی اندیشه ها و آرمان های انقلاب است که دشمنان در چند سال گذشته به دنبال تضعیف و تحریف این خدمات ارزشمند شده است.

 

وی تصریح کرد: بیان دستاورد ها و خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی در این برهه به دوش اصحاب رسانه است که بیشترین نقش را در بیان عملکرد نظام دارد.

 

ویسی ادامه داد: بیان عملکرد ارزشمند نظام یک تکلیف است و همه باید در بهترین سطح ممکن بیان کننده خدمات ارزشمند نظامی باشیم که از گردنه های سخت عبور کرده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت لنده یادآور شد: بیان مقایسه عملکردی نظام ساختاری حکومت شاهنشاهی و عملکرد درخشان جمهوری اسلامی به هیچ وجه قابل قیاس نیست، چرا که دشمنان به دنبال تحریف و تضعیف خدمات نظام است.

 

وی خاطرنشان کرد: بصیریت ملت ایران در طول چهار دهه گذشته خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده و این را می توان با کارنامه درخشان عملکردی خدمات رسانی به عینه مشاهده کرد.

 

ویسی اظهار کرد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه مهم در دهه فجر برای شهرستان لنده پیش بینی شده که همه این برنامه ها همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهند شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت لنده گفت: افتتاح چمن مصنوعی، افتتاح پروژه ها و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، بصیریتی و اجتماعی و غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا از سایر برنامه های این دهه در شهرستان است.

 

وی گفت: در بحث فضای مجازی نیاز است که تلاش های ما مضاعف تر شود و در این عرصه به بهترین شکل ممکن بتوانیم خدمات ارزشمند نظام را به مردم منتقل کنیم.

 

ویسی افزود: برگزاری رژه خودرویی، یادواره مجازی شهدا، برگزاری جشنواره خدمت، دیدار با خانواده معظم شهدا و اجرای برنامه های حوزه ای و پایگاهی در دهه فجر از جمله برنامه های مختلف است.

کد خبر 1020422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha