تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری فاروج ۲۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج گفت: برآورد اعتباری انجام شده برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری فاروج ۲۶ میلیارد ریال است و افتتاح این طرح به دهه فجر امسال نمی رسد.

«حسن رضوانی» با بیان اینکه تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری فاروج ۲۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: این طرح در مرحله نصب انشعابات و تجهیز است و حداقل 6 ماه در صورت تامین اعتبار برای بهره برداری زمان نیاز دارد.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج، از تخصیص اعتبار این طرح ظرف چند هفته آینده خبر داد و افزود: تامین اعتبار از منابع سفر ریاست جمهوری یا ملی انجام می شود.

 

رضوانی افزود: ساخت مجتمع فرهنگی فاروج از سال 94  در زمینی به مساحت هزار و 500 مترمربع  و با هزار و 50 متر زیر بنا  آغاز شده است.

 

وی گفت: مساحت کنونی فضاهای فرهنگی شهرستان با احتساب مجتمع فرهنگی تیتکانلو 840 متر مربع است و با بهره برداری از مجتمع در حال ساخت فعلی شهر فاروج این رقم به هزار و 890 متر مربع می رسد.

 

در سفر هیئت دولت به خراسان شمالی چند طرح ناتمام شهرستان برای تخصیص اعتبار از محل سفر پیشنهاد شد که یکی از این طرح ها، مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج بود.

 

از محل اعتبارات سفر هیئت دولت 30 میلیارد ریال برای مجتمع فرهنگی و هنری فاروج که 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اختصاص یافت که این طرح برای بهره برداری تا پایان سال گذشته  تکمیل شود که هنوز با رسیدن به پایان امسال هم به مرحله بهره برداری نرسیده است. 

 

کد خبر 1020431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha