فعالیت بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری خط مقدم امور خیر و نیکوکاری هستند، گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰مرکز نیکوکاری برای تسهیل در کار نیازمندان منطقه و خدمت‌رسانی به مردم در سطح استان مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(8بهمن) در آئین افتتاح ۲مرکز نیکوکاری در بابلسر به فعالیت بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در استان مازندران اشاره کرد و گفت: امروز دو مرکز نیکوکاری جدید با عنوان گروه جهادی سردار «قاسم سلیمانی» در یکی از محلات بابلسر و دیگری با نام حضرت رقیه (س) در یکی از روستاهای این شهرستان افتتاح شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران ضمن تقدیر و تشکر از دهیارانی که در این کار خداپسندانه سهیم بودند، افزود: امروز کار نویی صورت گرفت در این دهیاری اتاقی برای مرکز نیکوکاری اختصاص یافت، امیدواریم این شبکه نیکوکاری در تمامی شهرستان ها و روستاها فعال شود تا فرهنگ‌ خیر و احسان احیا شود و مردم استان در خدمات‌دهی به محرومین دست ما را بگیرند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری خط مقدم امور خیر و نیکوکاری هستند، بیان کرد: این مراکز نیکوکاری برای تسهیل در کار نیازمندان منطقه و خدمت‌رسانی به مردم افتتاح شد.

 

وی اذعان کرد: در مباحث مسکن، اشتغال، درمان و فرهنگی نیازمند حمایت مردم خیر استان هستیم، افتتاح مرکز نیکوکاری آسان است اما نگهداشت آن مهم و سخت است لذا نظارت بر امور این مراکز ضرورت دارد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: از این جهت طی بازدید میدانی  اینجانب و همکاران امداد استان دریافتم که خیر و برکاتی در پس این اقدام نهفته است به‌طوری که نیازمندان بدون مراجعه به اداره کمیته امداد درخواستشان را ارائه می‌دهند تصمیم گرفتیم تا کل همکاران در اداره استان را به‌عنوان نماینده به تمامی شهرستان‌ها اعزام کنم تا تمامی مراکز نیکوکاری مورد بازدید قرار گیرند.

 

حجت الاسلام عالیشاه تاکید کرد: این بازدیدها بدین جهت انجام می شود تا اگر مشکلاتی در این مراکز وجود دارد انعکاس داده شود و در شورای راهبری مطرح و اشکالات برطرف شود تا بتوانیم با کمترین مشکلات این مراکز را نگهداری کرده و به خانواده‌های نیازمند خدمات بدهیم.

کد خبر 1020435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha