برگزاری دوره تخصصی قرائت قرآن کریم در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری دوره تخصصی قرائت قرآن کریم ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: قرآن کریم، کتاب مقدس ما مسلمانان باید مورد توجه هر فرد قرار بگیرد و توجه به فراگیری آن از ضرورت هایی است که هر فرد نسبت به آن مسئولیت و وظیفه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه، تصریح کرد: این امر در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد توجه و تاکید قرار دارد.

 

وی بیان کرد: در این کانون فرهنگی و هنری فعالیت های متعدد قرآنی انجام می شود که از جمله آن قرائت قرآن و ترجمه آن در هنگام نماز جماعت است.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری کلاس های حفظ قرآن، مفاهیم قرآن، برگزاری مسابقه های مختلف قرآنی، بازگویی داستان های قرآنی و... از جمله فعالیت های این کانون در زمینه ترویج فرهنگ قرآن کریم است.

 

وی عنوان کرد: برگزاری دوره تخصصی قرائت قرآن کریم نیز از هفته های گذشته در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شده که با استقبال بچه های مسجد نیز رو به رو شده است.

 

گواهیان اذعان کرد:‌ اعضای این کانون فرهنگی و هنری موفق به کسب عناوین مختلف استانی و کشوری در رشته های مختلف قرآن از جمله حفظ، مفاهیم و... هستند که سبب شده فرهنگ قرآن کریم در این کانون مورد اهمیت باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ادامه داد: این دوره قرآنی دوشنبه شب های هر هفته به صورت تخصصی با تدریس «محمد خادمپیر» از اساتید قرآن کریم و عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

وی با دعوت از بچه های مسجد برای شرکت در این دوره قرآنی، گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این کلاس می توانند به مسئول گروه خود مراجعه کنند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری دوره آموزشی تخصصی قرائت قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا گذاشته شده است.

کد خبر 1020466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha