برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر  در گلستان

برزمینی گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی توسط هیئت های مختلف ورزشی و تشکل های جوانان در سطح استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم برزمینی» صبح امروز (پنجشنبه 9 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: 34 میلیارد تومان پروژه در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: 90 تا 100 میلیارد تومان برای تکمیل سالن 6 هزار نفره ورزشی گرگان اعتبار نیاز است و این پروژه 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قول های مساعدی برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه از سوی وزارتخانه ارائه شده است.

 

برزمینی یادآور شد: 23 خانه ورزش روستایی در هفته دولت راه اندازی شده و در دهه فجر نیز 12 خانه ورزش روستایی راه اندازی خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه تا به امروز 145 خانه ورزش ر روستایی در سطح استان گلستان ایجاد شده است، یادآور شد: بالغ بر 200 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط هیئت های مختلف ورزشی و تشکل های جوانان در سطح استان گلستان برگزار می شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان متذکر شد: رونمایی از سند ملی ازدواج، میزبانی جشنوار ملی اقوام ایران زمین، تشکیل مجمع خیرین ازدواج از اقدامات شاخص فرهنگی و اجتماعی ورزش و جوانان در سالجاری به شمار می رود.

 

برزمینی بیان کرد: بیش از ۲۲ هزار بسته معیشتی در چهار مرحله توسط ورزش و جوانان در سطح استان گلستان توزیع شد.

 

کد خبر 1020472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha