توزیع ۲ هزار بسته سبد حمایتی  بین نیازمندان توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر

جعفری گفت: همزمان با ایام دهه فجر توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ۲ هزار بسته سبد حمایتی بین نیازمندان ملایر توزیع می‌شود.

«پژمان جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  همزمان با ایام دهه فجر برنامه‌های مختلف از سوی ادره اوقاف و امور خیریه ملایر در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع 2 هزار بسته سبد معیشتی  همزمان با ایام مبارک دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) در ملایر خبر داد و گفت: برای هر کدام از این بسته‌ها 350 تا 400 هزار تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها از محل نیت واقف خیر اندیش مرحوم سیف الدوله تهیه شده افزود: این بسته‌ها بین اقشار مختلف نیازمند مردم توزیع  می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ده هزار بسته معیشتی بین اقشار و  خانوادههای نیازمند شهرستان توزیع شده تصریح کرد: بیش از 3 میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی در با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در دهه فجر گفت: غباروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر شامل امامزاده عبدالله ملایر، تکیه حضرت ابوالفضل، امامزاده ابراهیم طجر سامن ،امامزاده علی اصغر شهر جوکار و امامزاده علی اکبر روستای کرکان  از جمله برنامه های دهه فجر در ملایر است.

 جعفری از طنین انداز شدن  ندای الله اکبر در امامزاده عبدالله ملایر همزمان با شب ۲۲ بهمن خبر داد و افزود: آذین بندی بقاع متبرکه، همکاری با سایر ادارات و نهادها ، و.....از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه در ایام دهه فجر است.

وی افزود:با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ستاد ملی کرونا امسال برنامه های جشن انقلاب را در بقاع متبرکه نخواهیم داشت و برنامه ها به صورت مجازی در دو کانال امام زاده عبد الله و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) بارگزاری می شود.

وی افزود: مسابقات وفرهنگی، قرآنی متنوع وبرنامه های جشن انقلاب و میلاد حضرت زهرا(س) و... از جمله برنامه های این اداره در فضای مجازی در این دو کانال  است.

وی از افتتاح دو مرکز افق(موسسه اجتماعی، فرهنگی، قرآنی) همزمان با ایام دهه فجر در ملایر خبر داد و تصریح کرد:  این موسسات با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه و با هدف کمک رسانی به خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت شهرستان در دو منطقه حاشیه شهر ملایر ایجاد می‌شود.

جعفری با بیان اینکه هدف از ایجاد این مراکز شناسایی خانواده‌های آسیب پذیذر و نیازمند است گفت: در این زمینه برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی، خدماتی و کمک های معیشتی  با محوریت این موسسان به خانوادههای شناسایی شده توسط این موسسات از سوی اداره اوقاف و امرو خیریه ملایر انجام خواهد شد

وی اضافه کرد: اجرای این برنامه‌ها نیز در راستای نیت واقف و با مجوزهای اوقاف و امور خیریه انجام خواهد شد.

کد خبر 1020477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha