خاطره گویی پیشکسوتان انقلاب در کانون فرهنگی هنری توحید همدان

قاسمی گفت: خاطره گویی پیشکسوتان انقلاب و پخش فیلم از دوران انقلاب از برنامه های کانون فرهنگی هنری توحید همدان همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

«علیرضا قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، سخنرانی، پخش فیلم، -نشست پرسش و پاسخ با مسئولان و برگزاری جشن انقلاب از برخی برنامه های کانون فرهنگی و هنری توحید همدان در ایام دهه مبارک فجر است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری توحید همدان همچنین به خاطره گویی  پیشکسوتان انقلاب در کانون اشاره کرد و افزود: خاطره گویی پیشکسوتان انقلاب باعث تبیین دستاوردهای انقلاب و ارزش های انقلاب به نسل جوان می شود.

 

وی اظهار داشت: هویت دینی و عرفانی رزمندگان، ارتباط صمیمی و قلبی آنها با حضرت امام (ره)، انقلاب و مردم، انسجام و وحدت و روحیه مقاومت آنان درس‌ها و ناگفته‌هایی است که همچنان مورد غفلت قرار گرفته است که باید برای نسل جوان بازگویی شود.


 

وی امنیت، پیشرفت، توسعه و آزادی کنونی کشور و ملت ایران را مرهون مجاهدت‌های شهدا دانست و گفت: تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی بیانگر جانفشانی‌های دلاورانه و آگاهانه جوانان کشور در صیانت از دین مبین اسلام و آرمان‌های نظام و انقلاب است.


 

وی عنوان کرد: مهمترین ارزش‌های ناب دوران پیروزی انقلاب اسلامی، شامل گذشت، فداکاری، ایثار، اخلاص، توکل و فرهنگ پویای شهادت  باید بیش از گذشته در جامعه ترویج یابد و به نسل های آینده منتقل شود.



 


 

کد خبر 1020503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha