فرهنگ شهادت ریشه در پرورش از دامان مادران صبور دارد

فرهمند‌پور با بیان اینکه شهید و شهادت مقوله بزرگی است و همه ما وامدار شهدا هستیم گفت: فرهنگ شهادت پرورش در دامانی پاک و فاطمی می خواهد که این خصلت در ذات مادران این سرزمین ریشه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» در حاشیه دیدار و تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت دزفول با حضور در منزل اولین شهید مدافع حرم دزفول شهید علی هیوودی اظهار کرد: همه ما وامدار خون و دلاورمردی شهدا هستیم و موظفیم برای تقدیر و تکریم خانواده‌هایشان در مکان و زمانی قدم بر داریم.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول افزود: شهید و شهادت فلسفه بزرگ و بلندی دارد و در راه تحقیق و تفحص از سبک زندگی به مثنوی‌های بلندی برمی خوریم اما آنچه که مهم است صبر و شکیبایی خانواده معظم شهداست. 

 

وی اضافه کرد: مادران و همسران شهدا با اطاعت و فرمان برداری از رهبر زمان خویش همانند حضرت زهرا (س) و ام البنین (س) و دیگر زنان بزرگ اسلام باعث ترویج دین، ایثار، استقامت و بردباری در جامعه شدند.

 

فرهمندپور تصریح کرد:  شهید شدن و در راه شهدا قدم برداشتن علاوه بر دل بریدن از مسائل دنیوی و عشق ورزیدن به خداوند متعال، پرورش در دامانی پاک و فاطمی می خواهد که این خصلت در ذات مادران این سرزمین ریشه دارد و راه شهادت با وجود زنان فداکار ایران اسلامی همچنان پر رهرو ادامه خواهد یافت.

 

در پایان این مراسم از همسران و مادران شهیدان مدافع حرم و همچنین مدافع امنیت دزفول تقدیر شد.

 

کد خبر 1020506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha