بیش از یک هزار مترمربع از اراضی دولتی آستارا رفع تصرف شد

آسایش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۳۵۰ مترمربع از اراضی دولتی راه و شهرسازی در شهرستان آستارا رفع تصرف شد.

«عباس آسایش» امروز (پنجشنبه، ۹ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: طی سال جاری چهار مورد حکم اجرا که با اجرای این احکام یک هزار و ۳۵۰ متر مربع از اراضی دولتی راه و شهرسازی در شهرستان آستارا رفع تصرف شد.

 

رییس اداره راه و شهرسازی بندر آستارا افزود: این میزان اراضی دولتی با دستور قضایی از دست متصرفان خارج شد.

 

وی با بیان اینکه این میزان اراضی دولتی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی و طی عملیات های جداگانه از دست متصرفان خارج شد، تصریح کرد: در رفع تصرف و بازگرداندن اراضی دولتی، مراجع قضایی و نیروی انتظامی همکاری داشتند.

 

آسایش گفت: در سال گذشته نیز ۲ مورد حکم اجرا و ۹۰۰ مترمربع از اراضی دولتی راه و شهرسازی رفع تصرف شد.

 

رییس اداره راه و شهرسازی بندر آستارا افزود: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر آستارا را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این رابطه را از طریق اداره راه و شهرسازی به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد پرهیز کنند.

 

وی اضافه کرد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی گیلان با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

 

آسایش خاطرنشان کرد: مردم می توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهر را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی گیلان اطلاع دهند.

کد خبر 1020519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha