سامانه رادار هواشناسی در گنبدکاووس راه اندازی می شود/ بهره برداری ۸۶۷ میلیارد تومان پروژه در ایام دهه فجر

کریمی گفت: سامانه رادار هواشناسی استان گلستان در گنبدکاووس با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» صبح امروز (پنجشنبه 9 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: 453 پروژه با اعتبار 876 میلیارد تومان  در ایام دهه فجر در استان شهرستان گنبدکاووس کلنگ زنی و افتتاح می شود.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: در ایام دهه فجر 307 پروژه عمرانی با اعتبار 317 میلیارد تومان افتتاح و 51 پروژه عمرانی با اعتبار 30 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

کریمی یادآور شد: همچنین در ایام الله دهه فجر 95 پروژه اقتصادی در نظر گرفته شده است که از این میزان 85 پروژه با اعتبار 246 میلیارد تومان افتتاح و 10 پروژه با اعتبار 55 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

وی افزود: در مجموع در ایام دهه فجر در گنبدکاووس 392 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 563 میلیارد افتتاح و 61 مورد پروژه با اعتبار 312 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه پروژه های ایام دهه فجر 620 مورد اشتغالزایی به همراه دارد، افزود: افتتاح زنجیره تخم مرغ و پلت مرغ تخمگذار شرکت کاسپین طلایی چیکا با اعتبار 166 میلیارد تومان و اشتغالزایی 196 نفر، افتتاح کارخانه محصولات کانی غیرفلزی با اعتبار 15 میلیارد تومان، افتتاح بخش های انژیوگرافی، آندوسکوپی و غیره  در بیمارستان گنبدکاووس با اعتبار 47 میلیارد تومان، خط انتقال و اجرای شبکه گازرسانی به 6 روستا با اعتبار 35 میلیارد تومان از مهمترین پروژه های شهرستان گنبدکاووس به شمار می رود.

 

کریمی یادآور شد: همچنین سامانه رادار هواشناسی استان گلستان در گنبدکاووس با اعتبار 30 میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود.

 

کد خبر 1020523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha