پخش فیلم های دوران انقلاب در کانون فرهنگی هنری خورشید مکه همدان

خاشع نوری گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، اکران فیلم های دوران انقلاب در کانون فرهنگی هنری خورشید مکه همدان انجام می شود.

«خسرو خاشع نوری » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه های مختلفی با رعایت پروتکل های بهداشتی طی ایام دهه مبارک فجر در محل کانون برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری خورشید مکه همدان افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی از جمله مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان ، سخنرانی در مسجد، پخش فیلم‌های مرتبط، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان  از برنامه های اجرای کانون در ایام دهه مبارک فجر است.

 

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ابعاد مختلف داخلی و بین المللی در پی داشت و باعث شد که ایران اسلامی در زمینه‌های مختلفی به پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی دست پیدا کند.

 

وی اظهار داشت: البته دشمنان هم در طول این سال‌ها تلاش‌های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انجام داده‌اند که به لطف پروردگار و مقاومت ملت ایران هیچگاه موفقیتی بدست نیاورده‌اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خورشید مکه همدان دهه فجر را فرصت مغتنمی دانست تا در این ایام  ابعاد  پیروزی انقلاب اسلامی ایران  برای نسل‌های جدید بیان شود.

 

خاشع نوری اظهار داشت: هرساله مردم ایران اسلامی در سالروز یوم الله ۲۲ بهمن به خیابان‌ها می آمدند و با شعارهای کوبنده خود حمایت خود از نظام اسلامی و برائت خود از دشمنان اسلام را نشان می‌ داند اما امسال به دلیل ویروس کرونا راهپیمایی وجود ندارد ولی مردم در فضای مجازی و با اجرای برخی برنامه ها در فضای حقیقی یاد این روز را گرامی می دارند.

 

وی گفت: همچنین این ایام فرصت مناسبی است تا گوشه‌ای از خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بیان شود تا بدخواهان بدانند با وجود همه دشمنی‌ها روز به روز بر عزت و عظمت ملت ایران افزوده می‌شود.



 

 

کد خبر 1020531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha