ارائه دستاوردهای انقلاب بستر امید آفرینی است

ایرانی با اشاره به اهمیت ارائه اطلاع رسانی در خصوص دستاوردهای انقلاب برای مردم، گفت: ارائه دستاوردهای انقلاب بستر امید آفرینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فاطمه ایرانی» امروز(9 بهمن) در دیدار با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز استان در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت بیان دستاوردهای انقلاب و ادارات و نهادها برای مردم است.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان با اشاره به حساسیت کار صدا و سیما در برهه زمانی دهه فجر و انتخابات پیش رو، افزود: استفاده از ظرفیت هیا رسانه ای و صدا و سیما برای اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای نظام ضروری است.

 

وی افزود: همچنین صدا و سیمای مرکز استان ظرفیتی ارزشمند به جهت فرهنگ سازی برای حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رأی است.

 

ایرانی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که به لحاظ شیوع بیماری کرونا امکان ایجاد تجمع وجود ندارد، نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی خدمات نظام و برقراری ارتباط بین مردم با مسئولین بسیار مهم خواهد بود. 

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری در ادامه برنامه های استانداری لرستان در ایام دهه مبارک فجر را متنوع عنوان کرد و خواستار اهتمام صدا و سیمای مرکز استان برای پوشش این برنامه ها و اطلاع رسانی به مردم شد.

 

گفتنی است در این دیدار زمینه حضور استاندار لرستان، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان در شبکه استانی افلاک برای ارائه برنامه ها و گزارش عملکرد حوزه کاری مربوطه برنامه ریزی شد.

کد خبر 1020568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha