زنگ انقلاب ۱۲ بهمن در یکی از مدارس همدان نواخته می شود

پورداود گفت: زنگ انقلاب روز یک شنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با سراسر استان به شکل نمادین به صورت محدود در یکی از مدارس همدان و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی نواخته می شود.

 «محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه 25 عنوان برنامه، ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش استان برگزار می شود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون مجاهدت، ایثار و فداکاری مردم، هدایت‌گری حضرت امام خمینی (ره) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.

   

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، همچنین با اشاره به نقش ارزشمند نوجوانان و جوانان در پیروزی نظام جمهوری اسلامی افزود: انقلاب باید به نسل جوان و دانش آموزان اعتماد کند و نوجوانان نیز باید به این اعتماد پاسخ مناسب دهند و با درس خواندن و افزایش علم و هوشیاری در جهت ارتقای علمی کشور و عزت و اقتدار انقلاب تلاش کنند.

 

وی ادامه داد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با رعایت دستورالعمل بهداشتی و براساس مجوز ستاد مقابله با کرونا را از جمله برنامه های دهه فجر ذکر کرد و افزود:  برگزاری نمایشگاه آثار دانش آموزی دربستر شبکه شاد با موضوع انقلاب، بیان خاطرات انقلاب و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان توسط راویان انقلاب و چهره های مشهور به صورت مجازی از دیگر برنامه های این ایام است .

 

پورداود برگزاری مراسم راهیان نور مجازی را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا (طرح لاله های روشن در مدارس) با محوریت شهید شاخص سال، شهید محمدرسول رضایی در بستر شبکه شاد از مهم ترین برنامه های کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر استان است.


وی در ادامه اظهار داشت: انقلاب ما به دنبال آن است که بهترین انسان‌ها را تربیت کند و نواخته شدن زنگ مدارس، سوت قطارها و کشتی‌ها و ناقوس کلیساها و ... در سراسر کشور همزمان با ورود امام خمینی(ره) و استقبال بی‌نظیر مرد از ایشان، به معنای آن است که استقبال تاریخی مردم از امام(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و این فرزندان فجرآفرینان آینده هستند. 

 

کد خبر 1020575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha