جشنواره فیلم فجر، برای نظام و در راستای اهداف آن برگزار می شود

پیرسبزی جشنواره بین المللی فیلم فجر را از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این جشنواره برای نظام و در راستای اهداف آن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» ظهر امروز (9 بهمن ماه) در نشست کمیته های هماهنگی سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ، اظهار کرد: بعد از مدتها تکلیف این جشنواره بین المللی مشخص و مقرر شد با استفاده از ظرفیت 30 درصدی سالن ها و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی درسراسر کشور برگزار شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی اکران 16 فیلم در همه استان ها سخن به میان آورد و گفت: این جشنواره بزرگ از 15 تا 22 بهمن ماه جاری در سه نوبت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ضمن تاکید دوباره بر رعایت نکات بهداشتی، چینش صندلی ها و شماره گذاری آنها، ادامه داد: نظارت کیفی بر روند اجرای جشنواره، مسائل بهداشتی و امنیتی باید جدی گرفته شود.

 

پیرسبزی خاطرنشان کرد: به جهت سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین در راستای انجام وظایف محوله، باید ضمن حضور مستمر در محل برگزاری جشنواره، گزارش روزانه هر کمیته به واحد مربوطه ارسال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل فعالیت کمیته های تبلیغات و روابط عمومی، پشتیبانی، بازرسی و ارزیابی و کمیته امنیتی و حراستی در این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: باید ضمن استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در روند برگزاری جشنواره، آمادگی کامل جهت اجرای مطلوب جشنواره را داشته باشیم.

 

وی جشنواره بین المللی فیلم فجر را از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این جشنواره برای نظام و در راستای اهداف آن برگزار می شود.

گفتنی است، تمرکز بر روی فضای مجازی در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی، استفاده از ظرفیت هنرمندان در این فضا، کیفیت نور و صدا در نمایش فیلم ها، هماهنگی با صدا و سیما، هماهنگی با نیروهای انتظامی، امنیتی و خدمات رسانی(آتش نشانی و اورژانس) و ... از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

 

کد خبر 1020583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha