انقلاب اسلامی جهان را متحول کرد

ماموستا شیخی، گفت: انقلاب اسلامی حقیقتأ جهان را متحول کرد و حکومت ستم شاهی و سلطنتی را به زباله دان تاریخ انداخت.

ماموستا ملا احمد شیخی امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با تبریک بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است. این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره)، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: جهان تصور نمی کرد، حکومت طاغوت که استکبار جهانی حامی و پشتیبان او بود را از کشور رانده و از رأس قدرت و سلطنت برکنار کند و ملت ایران از اقشار مختلف دست به دست هم داده و متحد شدند و برخلاف نظر دشمنان با همدلی و برادری در برابر رژیم شاهنشاهی ایستادگی کردند.

 

امام جمعه اهل سنت ثلاث باباجانی اظهار کرد: اراده قوی و استوار مردم انقلاب سبب شد بر روی پای خود ایستاده و علیرغم توطئه های استکبار جهانی و ترور و به شهادت رساندن انقلابیون و روحانیون و نظام به وجود آوردند، انقلاب کماکان بر قدرت خود مستدام است.

 

ماموستا شیخی با اشاره به دوره ریاست جمهوری ترامپ و وجود مشکلات آن زمان تصریح کرد: در مدت ریاست جمهوری ترامپ، رهبر معظم انقلاب، دولتمردان و مردم همواره در صحنه استقامت کردند و از تهدیدهای دشمن عقب نشینی نکردند و پیشتر از قبل توانمند تر شدیم.

 

امام جمعه ثلاث باباجانی در پایان با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید آمریکا گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا، از مواضع و اهداف خویش ذره ای کوتاه نخواهد آمد چرا که عقب نشینی از مواضع، عقب نشینی از اهداف و آرمانهای امام و شهدا است.

 

کد خبر 1020593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha