آغاز بزرگترین طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در کشور

بزرگترین طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، صبح امروز با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، عملیات اجرایی بزرگترین طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان کلید خورد.

در این مراسم بزرگترین طرح محرومیت زدایی در نقاط هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد در سراسر کشور افتتاح شد و رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد مستضعفان با مسئولان استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان و گلستان به طور مستقیم ارتباط برقرار کردند.

در این طرح بنیاد مستضعفان بر روی محرومیت زدایی در بخش‌های «فرهنگی، ورزشی و گردشگری»، «آبرسانی، راه و زیرساخت»، «کشاورزی و دامپروری»، «مسکن»، «آموزشی، بهداشت و درمان» و همچنین در حوزه «کمک معیشتی» متمرکز خواهد بود.

گفتنی است در این عملیات بیشترین هزینه محرومیت زدایی متعلق به استان سیستان و بلوچستان است و پس از آن، کرمان و خوزستان بیشترین سهم از اعتبارات این طرح را به خود اختصاص داده اند.

همچنین در این طرح علاوه بر اقدامات محرومیت زدایی، بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵۱ میلیارد تومان به نوعروسان خانواده‌های محروم کشور اهدا خواهد شد.

کد خبر 1020603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha