بازگویی دستاوردهای انقلاب جامعه را در برابر هجمه رسانه ای دشمن بیمه می کند

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه دشمن می خواهد مردم به دستاوردهای نظام به دیده حقارت نگاه کنند گفت: باید با بازگو کردن دستاوردهای انقلاب مردم را در برابر بمباران رسانه ای دشمنان بیمه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر انزلی، حجت الاسلام «عبدالجواد شمس الدین» امروز (پنج‌شنبه، ۹ بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی با اشاره به تلاش دسمن در ناامید کردن مردم و بزرگنمایی مشکلات اظهار داشت: نافی مشکلات ناشی از سوء مدیریت‌ها نیستیم اما این هجمه رسانه‌ای دشمن، صحنه تقابل آنان با نظام اسلامی است.


امام جمعه انزلی در ادامه با تجلیل از کادر بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹، تصریح کرد: محدودیت‌هایی که برای ویروس کرونا ایجاد شده نباید شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که دهه مبارک فجر مورد غفلت قرار گیرد.


وی با بیان اینکه این بیماری آثار و تبعات بسیاری بر روحیه و افکار مردم دارد اما محدودیت‌های اقتصادی و ... نباید مانع انجام کار باشد تاکیدکرد: نسبت به این مسئله فراتر از دستور و ابلاغ عمل شود و به‌عنوان یک وظیفه دینی به آن بنگریم.


شمس الدین خاطرنشان کرد: دشمن از این فرصت استفاده می‌کند، اگر ما اقدام نکنیم آنها بیکار نمی‌نشینند و با شبهه‌افکنی دستاوردهای نظام اسلامی را نادیده می‌گیرند.


وی اضافه کرد: امسال به دلیل عدم برگزاری راهپیمایی و تجمعات که به صورت محدود برگزار می‌شود باید دستاوردهای نظام بیش از سال‌های گذشته بازگو شود تا این عدم تجمع دستاویز دشمنان قرار نگیرد.


امام جمعه انزلی با بیان اینکه همه ما در نظام اسلامی مسئول هستیم اظهارداشت: پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی علی‌رغم کاستی‌ها و توطئه‌های دشمنان و عملکرد نامناسب همه ما در طول این سال‌ها، همچنان نظام اسلامی با قدرت پیش می‌رود.


وی نظام جمهوری اسلامی ایران را یک نعمت دانست و خاطرنشان ساخت: نظام ما با همه دشمنی ها و کار شکنی ها توانست به موفقیت ها و پیشرفت های بیشماری دست یابد که در یک جلسه نمی توان آنرا فهرست کرد. 

کد خبر 1020605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha