همراهی مردم برای جلوگیری از بروز موج چهارم کرونا ضروری است

خادمی با اشاره به نتایج اثر بخش اجرای طرح شهید سلیمانی در استان، گفت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع موج چهارم بیماری کرونا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز( 9 بهمن) در در نشست قرارگاه اجرای طرح شهید سلیمانی، اظهار داشت: اجرای طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا در استان داشته است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت ادامه همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود:  رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی در محلات، مانع بروز موج چهارم کرونا در لرستان می‌شود.

 

وی ادامه داد: اگر موج چهارم ویروس کرونا شیوع پیدا کند بسیار خطرناک است چرا که رفتار این ویروس جدید شده و سرعت انتشار همچنین درصد مرگ بالایی را در پی خواهد داشت.

 

خادمی با اشاره به اینکه اکنون کادر درمان بسیار خسته هستند، افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و مشارکت مردم از بروز موج چهارم بیماری کرونا جلوگیری شود.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است، افزود:  برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا محدودیت ها همچنان ادامه می یابد.

 

وی افزود:  در این راستا بازار، ورزشگاه ها و تالارها و بسیاری از اصناف تعطیل شد و نباید بگذاریم بهمن ماه و اسفند ماه اتفاق خاصی رخ دهد.

 

استاندار لرستان با اشاره به تجربه موفق اجرای طرح شهید سلیمانی در استان، افزود: بهره گیری از این تجربه می تواند نقش مهمی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید اقدامات در خصوص مراقبت ها به صورت محله ای انجام شود و پروتکل های بهداشتی در راستای کاهش ویروس کرونا از محلات آغاز و ادامه داشته باشد.

 

خادمی همچنین با تاکید بر ضرورت افزایش حساسیت در بین مردم، اظهارکرد: گفت: باید حساسیت ها افزایش یابد و مردم تمامی دستورات بهداشتی را اجرا کنند .

 

 

کد خبر 1020610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha