در آستانه چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، فضای استان کرمانشاه آکنده از عطر قرآن می شود

حجت الاسلام صالحی، گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲ محفل انس با قرآن کریم در ایام الله دهه فجر به همت اداره کل اوقاف درسراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دهه فجر بهترین فرصت و بستر برای تبیین انقلاب اسلامی برای نسل جوان و همه مردم است و باید از آن به بهترین شکل استفاده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ دینی و قرآنی از جمله ماموریت‌های مهم نهادهای فرهنگی و تبلیغی استان است و برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر، افزود: برگزاری ۴۲ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه، مساجد، مراکز قرآنی، مراکز نظامی، بیمارستان ها، حوزه های علمیه و موسسات خیریه، آغاز برپایی ۱۰ کرسی تلاوت و تفسیر در بقاع متبرکه و مساجد، تکریم از بانوان قرآنی در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، برگزاری همایش تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآن و ارسال فایل صورتی شرکت کنندگان، برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی از منظر قرآن کریم، برگزاری نشست سبک زندگی قرآنی  و... از مهم ترین برنامه های قرآنی است که در دهه فجر انقلاب اسلامی توسط این اداره کل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام صالحی درپایان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا جهت رفاه و سلامت مردم و شرکت کنندگان  کلیه این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1020616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha