ادارات در اقامه نماز اول وقت اهتمام ورزند

حجت الاسلام صباحی از روسای ادارات انزلی خواست نسبت به اقامه نماز جماعت اول وقت اهتمام جدی داشته باشند و گفت: اگر اداره ای خواستار برگزاری نماز جماعت با حضور روحانیون و یا طلاب است درخواست خود را به ستاد اقامه نماز ارایه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «عباس صباحی» امروز (پنج‌شنبه، ۹ بهمن) در جلسه شورای اداری انزلی با تاکید بر ترویج و توسعه نماز در ادارات شهرستان گفت: در ۲۴ اداره این شهرستان نماز جماعت با حضور ائمه جماعت اقامه می شود.


رییس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: اگر امام جماعتی در دو اداره مشغول فعالیت است ستاد اقامه نماز از وجود روحانیون و طلاب در این زمینه بهره خواهد گرفت تا تعداد این روحانیون در ادارات افزایش یابد.


وی تصریح کرد: هرساله ارزشیابی در خصوص امکانات نمازخانه ای ادارات انجام می شود که از روسای ادارات می خواهیم در سامانه مربوطه امکانات گرمایشی، سرمایشی و... خود را ثبت کنند.


صباحی با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط شورای اقامه نماز شهرستان بندرانزلی به ریاست امام جمعه این شهرستان گفت: در این ستاد در خصوص راه‌های ترویج و توسعه هرچه بیشتر نماز تصمیمات لازم اتخاذ می شود.


وی در انتها خواستار نصب تابلوهایی با مضامین ترویج نماز در ورودی و خروجی شهر انزلی شد. 

کد خبر 1020623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha