مادران و همسران شهدا الگویی ماندگار در جامعه هستند

حجت الاسلام خانی، تکریم خانواده شهدا را وظیفه ملی و مذهبی خواند و گفت: مادران و همسران شهدا الگویی ماندگار در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«محمد یوسف خانی»، امروز(9بهمن) در دیدار با دوخانواده همسر و مادر شهید به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا، مادران و همسران شهدا یک وظیفه ملی و مذهبی است.

 

امام جمعه دلفان افزود: ما به خود مفتخریم که مادران ایران زمین در کربلاهای جنوب و غرب ایران، همچون ام البنین (س) با تقدیم عزیزترین داشته های خود، همسران و فرزندانشان، تاریخ را به گونه ای دیگر در حمایت از حسین زمان، امام انقلاب و ولایت و آرمان های نظام؛ تکرار کردند و چه زیبا نقش آفرین بازسازی این تاریخ پرشکوه شدند.

 

وی عنوان داشت: مادرانی که اگر چه خود در خاکریزهای دفاع از کیان اسلام و خاک وطن در برابر یزیدیان زمان حضور نداشتند اما خطوط مقدم پر از رزمندگانی بود که در دامن این رادزنان پرورش یافته بودند و پاسخ دهنده هل من ناصر ینصرنی نائب بر حق امام زمانشان شدند.

 

امام جمعه دلفان بیان کرد: رهروان فاطمی که هستی خود را دردفاع از ولایت و اسلام به درگاه خدا ارزانی داشتند، یک الگوی ماندگار در تعالی جامعه امروز مطرح و نیازجامعه امروز به این پایگاه های معنوی را یک نیاز جدی برشمردند.

کد خبر 1020637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha