کانون شهدای خشکرود زرندیه برگزیده در سامانه بچه های مسجد

جوانمرد گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود، مسجد امیر المومنین(ع) کانون برگزیده کشور شد.

«احمد جوانمرد» با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی و ... به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود بعنوان کانون برگزیده کشوری در سامانه بچه های مساجد انتخاب شد.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: کانون فرهنگی هنری شهدای شهرخشکرود شهرستان زرندیه به مدیریت خانم ناهید لاله کانی همواره در همه عرصه ها فعال بوده و اکنون نیز بعنوان کانون برگزیده کشوری در سامانه بچه های مسجد معرفی شده است.

 

وی به اعلام اسامی برگزیدگان کانونهای فرهنگی هنری فعال در سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و ادامه داد: در این مرحله چهل کانون معرفی شدند که در این لیست نام کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود شهرستان زرندیه در ردیف ششم قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویژه خانم ناهید لاله کانی مدیر کانون برگزیده کشوری، گفت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد پایگاه های بسیار مهم و مردمی ادارات  فرهنگ و ارشاد اسلامی در نقاط مختلف شهرستان هستند.

 

جوانمرد اضافه کرد: هرچه کانونهای مساجد قوی تر و فعالتر عمل کنند حرکت فرهنگی در کشور بهتر و موثرتر خواهد بود چرا که این کانون ها، فعال در عرصه های فرهنگی و آموزشی بوده و با برگزاری برنامه های جذاب به آموزش، فرهنگ سازی و جذب هر چه بیشتر جوانان به این فعالیت ها می پردازند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: مساجد بهترین و موثرترین محل برای توسعه فالیتهای فرهنگی هنری بویژه فرهنگ دینی و ایرانی و اسلامی هستند.

 

وی به حضور گسترده جوانان و نوجوانان در مساجد به واسطه فعالیت کانون های فرهنگی هنری اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان زرندیه دارای ۲۵ کانون فرهنگی هنری فعال شهری و روستایی است که با برگزاری برنامه های مختلف موفق به جذب بیش از پیش جوانان و نوجوانان به این پایگاه های دینی و برنامه های فرهنگی شده است.

 

جوانمرد گفت: امید است همواره شاهد فعالیت هر چه بیشتر کانون های مساجد باشیم چرا که این پایگاه های  دینی و فرهنگی همواره مورد اقبال عمومی قرار دارند.

کد خبر 1020669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha