برگزاری گردهمایی ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه ها و مدیران کانون های مساجد خمین

محمدی از برگزاری گردهمایی ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه ها و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین خبر داد.

«آزاده محمدی» ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: گردهمایی ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه ها و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین با امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام سید علی حسینی پور برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین با اشاره به اینکه این برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود، افزود: این مراسم در روز شنبه 11 بهمن ماه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی امری ضروری است، ادامه داد: این مهم باید در بین نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی نهادینه شود.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج خمین، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران اسلامی انقلابی ارزشمند است که طی این سال ها منشا خیرات و برکات فراوانی برای جامعه بوده و این برکات و دستاوردهای ارزشمند باید برای ملت به ویژه نسل جوان و نوجوان نهادینه شود.

 

محمدی اظهار کرد: این برنامه با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان خمین برگزار می شود.

کد خبر 1020700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha