جایگاه موزه هنرهای معاصر تهران در منظومه هنرهای معاصر ایران و جهان ممتاز است

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگاه موزه هنرهای معاصر تهران در منظومه هنرهای معاصر ایران و جهان را جایگاه ممتازی دانست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، موزه هنرهای معاصر تهران عصر امروز پنج شنبه 9 بهمن با حضور سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی مظفری مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر و جمعی از هنرمندان و سفرای کشورهای خارجی پس از یک عملیات بازسازی و مرمت سی ماهه به صورت رسمی گشایش یافت.

 در این مراسم «سیدمجتبی حسینی» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک دهه مبارک  فجر گفت: موزه هنرهای معاصر تهران در منظومه هنرهای معاصر ایران و جهان دارای جایگاه ممتازی است و یکی از وجوه امتیاز آن سرمایه اجتماعی آن از دوستداران و علاقمندان است که با نهایت مهر و مسئولیت به موزه توجه کردند.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات و موانع بر سر راه بازسازی موزه هنرهای معاصر  اظهار کرد: اصولاً مسئولان به تأسیس علاقه بیشتری دارند تا استقرار؛ اما فرض ما بر این بود که ضرورت بر استقرار است و راه پرتلاطم‌تر بازسازی را برگزیدیم و با همراهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه و عمرانی و همکارانم در معاونت هنری و اداره کل هنرهای تجسمی کار آغاز شد و طی ۳۲ ماه فعالیت، کارها به سرانجام رسید.

 

سید مجتبی حسینی با تشکر از  اهدای آثار منیژه میرعمادی به موزه هنرهای معاصر تهران خاطر نشان کرد: قطعاً نمایش مجموعه «ارمغان» که ارمغانی از سوی خانم میرعمادی و همسرشان است، در سال‌های آینده تحسین و ستایش بیشتری را برخواهد انگیخت.

کد خبر 1020740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha