حضور مجازی ۱۱ هزار دانش‌آموز یزدی در یادواره شهدای فرهنگیان

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان یزد گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان استان با حضور مجازی ۱۱ هزار دانش‌آموز در شبکه شاد برگزار شد.

حجت‌الله دهقانپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان استان همزمان با روز رحلت حضرت ام‌البنین (ع) گفت: این یادواره در مدینه کاظمیه با حضور ۱۰۰ مهمان از خانواده شهدای فرهنگی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد با اشاره به پخش همزمان این برنامه در شبکه شاد، افزود: ۱۱ هزار دانش‌آموزی یزدی نیز در بستر این شبکه در یادواره شهدای دانش‌آموزی شرکت کردند.

وی اظهار کرد: برنامه‌هایی نظیر اجرای سرود خاطره گویی، روایتگری، سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش و تجلیل از خانواده بزرگوار دو شهید فرهنگی و دانش‌آموز با حضور آیت‌الله مدرسی، سردار فتوحی، سردار فرهنگ دوست اجرا شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان یزد یادآور شد؛ این یادواره توسط کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد برگزارشده است.

کد خبر 1020743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha