اعلام جزئیات مراسم تشییع پیکر شهید شهریان سگوند

کریم‌پور با تشریح جزئیات مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محمودرضا شهریان سگوند» گفت: این مراسم فردا (شنبه ۱۱ بهمن) با حضور آیت‌الله جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، جمعی از مسئولان استانی و محلی و مردم شهیدپرور اندیمشک برگزار می‌شود.

«احسان کریم‌پور» امروز (جمعه ۱۰ بهمن) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به تفحص پیکر شهید «محمودرضا شهریان سگوند» از شهدای دوران دفاع مقدس پس از ۳۸ سال اظهار کرد: برادر این شهید والامقام نیز از شهدای دوران دفاع مقدس بوده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: شهدا یک‌بار به مقام شهادت نائل می‌آیند اما مادران شهدا روزی یک‌بار شهید می‌شوند و در انتظار بازگشت پیکر فرزند شهید خود هستند.

 

وی با اشاره اینکه اقداماتی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهریان سگوند انجام می‌شود اذعان کرد: مقرر شده محلی در شهرستان اندیمشک به نام این شهید والامقام نامگذاری شود.

 

کریم‌پور به تشریح جزئیات مراسم تشییع پیکر این شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شهرستان اندیمشک پرداخت و تصریح کرد: این مراسم فردا (شنبه ۱۱ بهمن) ساعت ۹ صبح با حضور «آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری» زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، جمعی از مسئولانی استانی و محلی و مردم شهیدپرور اندیمشک از میدان شهدای مدافع حرم به سمت بهشت زهرا برگزار می‌شود.

 

مراسم وداع با پیکر شهید شهریان سگوند شب گذشته (۹ بهمن) با حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اندیمشک در مقبره شهدای گمنام برگزار شد که مداحی، روضه‌خوانی و قرائت زیارت عاشورا از جمله بخش‌های این مراسم بودند.

 

«شهید محمودرضا شهریان سگوند» در سال ۱۳۴۳ متولد شد و در ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۱، در سن ۱۸ سالگی و در عملیات والفجر مقدماتی به فیض شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1020755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha