دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهید فتحیان

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی با مادر شهید فتحیان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در آستانه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به دیدار یک نفر از مادران و یک نفر از همسران شهدا رفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار صمیمی با خانواده شهید فتحیان یوسف آباد اظهار داشت: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه، تجلیل از خانواده معظم شهدا است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شهدا مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی گلایه دارند، اما پایبند دستاوردهای نظام و انقلاب‌اند که به برکت خون شهدا به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم همچنین در دیدار خانواده شهید نیک بختان با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا برای عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و ما هم باید در تداوم راه آنها قدم‌های موثر برداریم.

گفتنی است، شهید حسن فتحیان ‌یوسف‌آباد متولد سوم دی ۱۳۳۹ در ۲۵ اسفند ۱۳۶۰ در منطقه شوش و شهید محمود نیک‌بختان متولد ۱۶خرداد ۱۳۱۵ در ۱۸بهمن ۱۳۶۵ در بمباران تبریز به فیض شهادت نائل آمده اند.

 

کد خبر 1020879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha