نسبت به مشکلات مردم آگاه هستیم

پورمحمدی با اشاره به مشکلات و کاستی‌ها گفت: ما از مشکلات مردم از نزدیک آگاهیم و امروز رسالت سنگین‌تری داریم، انقلاب اسلامی ما را از مردمی متفرق به امت واحد تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در مراسم «تجدید بیعت با ولایت» که در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: آن احمقی که چند سال پیش می‌گفت جمهوری اسلامی ایران جشن 40 سالگی خود را نخواهید دید، اکنون با فضاحتی بزرگ در حال تماشای جشن 42 سالگی انقلاب است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات و کاستی‌ها گفت: ما از مشکلات مردم از نزدیک آگاهیم و امروز رسالت سنگین‌تری داریم، انقلاب اسلامی ما را از مردمی متفرق به امت واحد تبدیل کرد.

پورمحمدی در خصوص پیشرفت‌های علمی و اقتصادی در چهل سال گذشته عنوان کرد: انقلاب اسلامی، اقتصاد ایران را از اقتصاد مصرفی به تولیدی تبدیل کرد و در بخش علمی به جای دریوزگی علم از دیگران به محور علمی تبدیل شدیم.

وی با اشاره به آمار باسوادان و امید به زندگی در کشور یادآور شد: پیش از انقلاب فقط 40 درصد مردم باسواد بودند اما اکنون این آمار 97 درصد است و امید به زندگی هم 54 سال بود که امروز به 74 سال رسیده است.

پورمحمدی در پایان با بیان اینکه به برکت انقلاب بسیاری از محرومیت ها برطرف شد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز در همه روستاها آب آشامیدنی وجود دارد و در همه روستاهای بالای 5 خانوار برق وجود دارد.

کد خبر 1021948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha