لزوم اختصاص اعتبارات لازم برای کنترل تخلفات به یاوران شورای شهرک ها

پاک فطرت گفت: دولت و شهرداری باید امکانات و اعتبارات لازم برای کنترل تخلفات را به یاوران شورای شهرک ها بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا پاک فطرت» در بازدید از شهرک گویم و گفت و گو با اعضای شورا و یاوران شورای اسلامی این شهرک گفت: لازم است تا از تجربه  یاوران شورای گویم استفاده موثر شود.

نماینده اول مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تحقق طرح جامع مدیریت یکپارچه واحد شهری، روستاهایی که تاثیرات اجتماعی و ترافیکی و جمعیتی دارند شناسایی شده و امکانات لازم برای آنها تامین شود.

وی اضافه کرد: جاده شیراز به گویم به عنوان یک محور پرتردد و مقصد گردشگری باید مورد توجه قرار بگیرد و به جای اسکان جمعیت زیاد و ساخت و سازهای بی حساب و کتابف محل استقرار تاسیسات  وامکانات گردشگری باشد.

پاک فطرت با اشاره به ایجاد محورهای مواصلاتی اتوبان جدید و کمربندی درحال احداث شیراز-اصفهان بیان کرد: این محور موجب رفع مشکلات ترافیکی گویم نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از گزینه های مناسب برای گویم به عنوان یک مقصد گردشگری، ایجاد زیرگذر است که برای مغازه ها مشکلی ایجادنمی کند و آلودگی صوتی نیر ندارد.

نماینده مردم شیراز وزرقان در مجلس تاکید کرد: دولت و شهرداری باید امکانات و اعتبارات لازم برای کنترل تخلفات را به یاوران شورای شهرک ها بدهد.

وی از پیگیری اجرای طرح تفصیلی شهر گویم خبر داد و بیان کرد: باید پیش از این با ساخت وسازهای غیرقانونی درگویم برخورد مناسب می شد تا امروز شاهد این وضعیت نباشیم.

کد خبر 1020777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha