برگزاری اختتامیه جشنواره سرود بسیج«آواهای انقلابی» در قائم شهر

هراسانی از برگزاری اختتامیه جشنواره سرود بسیج«آواهای انقلابی» با حضور آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در قائم شهر خبر داد و گفت: ۱۶بهمن ۶ گروه سرود و ۷خواننده همزمان با اختتامیه در سطح مازندران اجراهای پاتوقی دارند.

«حمیدرضا هراسانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به انتشار فراخوان جشنواره سرود و آواهای انقلابی با از3ماه  گذشته در استان مازندران به یمن 42سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این فراخوان با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی منشر شده است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران از شرکت 26 گروه سرود در این جشنواره خبر داد و افزود: با پایان داوری اولیه شش گروه به مرحله پایانی و جهت اجرا در دهه فجر انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در دو بخش عمومی و انفرادی آثار از سراسر استان دریافت کرده، یادآورشد:24اثر شامل  آهنگ های ارزشی به دبیرخانه مجازی جشنواره رسید؛ که طی مرحله داوری 7اثر به مرحله پایانی راه یافت و برای اجرای زنده در روز 16بهمن ماه در میدان طالقانی شهرستان قائمشهر انتخاب شدند.

 

هراسانی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره سرود بسیج با عنوان آواهای انقلابی از ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری آغاز می شود، تصریح کرد: ادامه برنامه اختتامیه بدین گونه است که هر 5 دقیقه اجرای سرود 10 دقیقه استراحت و  تا پایان برنامه، 14 گروه تاساعت۱۳  به مدت ۳ ساعت اجرای برنامه سرود خواهند داشت.

 

به گفته مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا آثار رسیده به این جشنواره با موضوع دهه فجر، حاج قاسم، ولایت، وشهدای دفاع مقدس بوده است.

 

 وی با بیان اینکه روز پنجشنبه 16بهمن ساعت 15  آئین تجلیل از منتخبین این جشنواره به همراه اهدای تندیس، کمک هزینه نقدی ولوح سپاس در پارک جنگلی تلار شهرداری قائمشهر برگزار خواهد شد،  اظهار کرد: آشنایی نسل سوم انقلاب با سرود و آواهای انقلابی، حمایت از گروه های سرود محلات و نوجوانانی که در کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و محلات فعال هستند، شناسایی گروه های سرود ارزشی برای حضور در میدانی ملی و... مهمترین اهداف برگزایر این جشنواره است.

 

هراسانی از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران، اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان،اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، مرکز آفرینش‌های هنری سپاه کربلا، معاون فرهنگی ورزشی شهرداری قائم شهر و سپاه قائم شهر با سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا برای برگزاری این برنامه ارزشی تقدیروتشکر به عمل آورد و گفت: روز 16 بهمن ماه جاری گروه های سرود شهید ابراهیم هادی در فریدونکنار، موعود در بابلسر، عاشقان ولایت در محمودآباد، آوای بصیرت در قائم شهر، میثاق در نوشهر و رهپویان ولایت در ساری اجراهای پاتوقی خواهند داشت.

کد خبر 1020789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha