انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است 

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج) بوده و هدفش طاغوت ستیزی، عبودیت و استمرار عدالت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۰ بهمن حجت الاسلام «رضا سالاری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج) بوده و هدفش طاغوت ستیزی، عبودیت و استمرار عدالت است.



امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: مسئولین باید مراقب باشند تا ظاهر فریبنده رئیس جمهوری جدید آمریکا آنها را فریب ندهد زیرا در تقابل با ایران هیچ کدام از آنها با یکدیگر فرقی ندارند.




وی ابراز کرد: بایدن با ابزاری دیگر به تقابل با ایران می آید و ممکن است با چند امتیاز کوچک بخواهد خسارت های سنگینی را بر ما وارد آورد.



حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: پیاده کردن اقتصاد مقاومتی، ریشه در راه و روش زندگی انتخابی فرد و تفکر آن دارد.


خطیب جمعه عنبرآباد ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، عنوان کرد: لباس تقوا بهترین لباسی است که فردای قیامت همه بدان غبطه می خورند



وی با اشاره به ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر، بیان کرد: زنان جامعه اسلامی باید از سیره زندگی حضرت فاطمه الزهرا(س) الگو برداری کنند.



حجت الاسلام سالاری یادآور شد: گاهی شنیده می شود که برخی می گویند؛ در غرب، زن از کلیه حقوق همانند مردان برخوردار است و همین امر موجب یشرفت زن در غرب شده است، این کل واقعیت نیست بلکه این ظاهر قضیه است زیرا زن در غرب مظهر مصرف گرایی است یعنی هرچه در چشم مردان بیشتر نمود داشته باشد به او امتیاز بیشتری داده می شود.



امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: عدالت جنسیتی و حقوق برابر در غرب، تنها شعاری بیش نیست و آمار جرم و جنایات در کشورهای غربی بیانگر گسترش فساد بر پایه تفکر غلط نمایش زن در معرض دید عموم است.



وی با اشاره به هویت زن در کلام امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: معنای خانه داری زن در مکتب اسلام، تربیت انسان و تولید مطاع عالم وجود یعنی بشریت است.



حجت الاسلام سالاری در خاتمه یادآور شد: دلیل نام گذاری روز ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) به روز مادر برای این است که در جامعه قدر و منزلت زن و مادر بیشتر شناخته شود زیرا موفقیت مردان مرهون زحمات زنان جامعه است.

کد خبر 1020792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha