فریب لبخندهای جنایتکاران تاریخ را نمی خوریم

آیت الله فلاحتی با اشاره به بدعهدی آمریکا گفت: مردم ایران عاقل هستند و فریب لبخندهای جنایتکاران تاریخ را نمی خورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 10 بهمن) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) اظهار داشت: یکی از نقشه های بایدن همان نقشه باراک اوباما است.


نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در برجام که محصول دولت اوباماست در مقابل امتیازات فراوانی که از سوی ایران به طرف های برجام داده شد، بلاهای فراوان نصیب ایران شد.


وی افزود: سیاست بایدن وعده اعطای امتیازات برای بازگشت به برجام است و با وجود اینکه هنوز امتیازی نداده، عده ای در داخل برای برجام گریبان چاک کردند.


فلاحتی خاطرنشان ساخت: شاید هم امتیازاتی بدهند اما به دنبال آن مشکلات بیشتری به ایران تحمیل می کنند.


وی اظهار کرد: ملت جمهوری اسلامی فریب لبخندهای جنایتکاران تاریخ را نمی خورند.


نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به تغییرات لایحه بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: لایحه بودجه کشور که سالها دست نخورده بود حدود 30 تغییر داشت که حذف ارز چهار هزار تومانی برای جلوگیری از قاچاق کالا از آن جمله است.


وی حذف معافیت مالیاتی هنرمندانی که سالیانه بالای 500 میلیون درآمد دارند و افزایش تعرفه واردات تلفن های همراه لوکس را از دیگر تغییرات بودجه خواند و خاطرنشان کرد: الزام دستگاه های اجرایی به شفاف سازی پرداخت حقوق و مزایای کارکنان از دیگر تغییرات بودجه سال 1400 است.


امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود به اصابت موشک بالستیک به ریاض عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: این موشک ها از طرف یمن نبوده و منشا دیگری داشته است.


وی اعلام کرد: موشک های بالستیکی که باید به تقویت جبهه مقاومت بپردازد به صاحبانش رسیده و اسراییل باید بداند دیگر امنیت نداشته و آمریکا جایی در منطقه ندارد.


فلاحتی یادآور شد: جبهه مقاومت روح تازه ای پیدا کرده و قدرت های فرامنطقه ای آهسته آهسته دارند جایگاه خود را از دست می دهند.


وی همچنین با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد: باید ثمره تلاش گذشتگان را که انقلاب اسلامی ایران است، حفظ کرد.


نماینده ولی فقیه در گیلان اذعان داشت: نسل جوان حاضر بی تفاوت از دستاوردهای مجاهدان انقلابی ایران نخواهند گذشت و آن را حفظ خواهد کرد.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از انتشار گزارشی مبنی بر پایین بودن دینداری مردم گیلان گفت: من این گزارش را تکریب می کنم.


فلاحتی اظهار داشت: زنان ما تنها آنهایی که در خیابان ظاهر می شوند نیستند، این فکر جاهلانه است.


وی اعلام کرد: زنان گیلانی را باید در هشت هزار خانواده شهید و هزاران زن حاضر در راهپیمایی 22 بهمن دید، در مصلاها و مساجد دید، مردم گیلان در مسیر شهدا و اسلام و ارزش های امام و رهبری هستند.


امام جمعه رشت در خطبه نخست نماز جمعه گفت: یکی از آثار بدحجابی چشم چرانی مردان است. اگر به منکری مانند بدحجابی در مراحل ابتدایی تذکر داده نشود کنترل آن سخت می شود.


وی افزایش بیماری های روانی را از دیگر آثار بی حیایی و بدحجابی دانست و گفت: برای کسانی که زمینه ازدواج ندارند مشاهده بدحجابی نتیجه ای جز بیماری روحی و روانی ندارد.


نماینده ولی فقیه در گیلان افزایش خودکشی و فرار از خانه را از دیگر آثار بدحجابی و بی عفتی برشمرد و اظهار کرد: آسیب هایی از این نمونه از طرف کسانی که رعایت حدود الهی نمی کنند متوجه جامعه ما می شود.

کد خبر 1020793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha