امتحانات میاندوره ای انجمن خوشنویسان مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

علوی گفت:آزمون میاندوره‌ای انجمن خوشنویسان استان مازندران همزمان با سایر استان‌ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از روزچهارشنبه ۸ بهمن به مدت سه روز در ۱۰شعبه استان آغاز و ساعت ۱۷امروز۱۰بهمن خاتمه می یابد.

«سید علی علوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بیان کرد: امسال برگزاری امتحانات میاندوره ای انجمن خوشنویسان به جهت شیوع کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای هشتم و نهم و دهم بهمن ماه به صورت سراسری برنامه ریزی شده است.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه روز چهارشنبه ۸ بهمن این امتحانات دوره مبتدی (تحریری) از ساعت ۱۴ الی ۱۵ و آزمون دوره تکمیلی(تحریری) از ساعت ۱۶ الی ۱۷ و آزمون دوره پیشرفته (تحریری) از ساعت ۱۸ الی ۱۹ برگزارشد، افزود:همچنین روز پنج شنبه ۹ بهمن امتحانات دوره خوشنویسی مقدماتی از ساعت ۹ الی ۱۰ ؛ آزمون متوسط ۱۱ الی ۱۲ ؛ امتحانات دوره خوش ۱۴ الی ۳۰ : ۱۵ و امتحانات دوره نستعلیق عالی از ساعت ۳۰ : ۱۶ الی ۳۰ : 18از خوشنویسان استان گرفته شد.

وی با بیان این که امتحانات روز جمعه در سه بخش شامل کتابت عالی و ممتاز از ساعت ۳۰ : ۸ الی ۳۰ : ۱۰ صبح و نستعلیق ممتاز از ساعت ۳۰ : ۱۱ الی ۳۰ : ۱۳ و امتحانات شکسته، نسخ ، ثلث ، عالی و ممتاز از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برنامه ریزی شده، یادآروشد: این آزمون همزمان‌ در سراسر کشور و ۶ شعبه خارج کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی درحال برگزاری است.

علوی با بیان اینکه امسال با شرایط کنونی شیوع کرونا و تعطیلی بعضی از شعب استان مازندران، آزمون میاندوره ای در ۱۰ شعبه برگزارشده، گفت: فاصله زمانی بین آزمون‌ها به منظور تداخل نداشتن و ایجاد فرصتی مناسب برای انجام ضدعفونی سالن برگزاری آزمون‌ها درنظر گرفته شده است.

کد خبر 1020805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha