مسئولان نباید فریب دولت جدید آمریکا را بخورند

حجت الاسلام امینی با تأکید بر اینکه مسئولان نباید فریب دولت جدید آمریکا را بخورند گفت: اگر آمریکا به برجام برگردد ایرادی ندارد اما امروز با ملت ایران طلبکارانه صحبت می‌کنند در حالی که ما از آمریکا طلبکاریم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«حجت الاسلام عباس امینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود،با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: فضاسازی محیطی به مناسبت دهه فجرضرورت دارد.

 

امام جمعه شاهرود انحراف ذهن جوانان و نوجوانان را از اسلام و انقلاب را از اهداف دشمنان اعلام کردوافزود: دشمن می‌خواهد موفقیت های ۱۰۰ درصدی انقلاب را شکست جلوه دهد و بنابراین رسانه ها و افراد دارای تریبون باید حقایق را به جوانان بشناسانند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی گمان می‌برند که با حمایت از استکبار می‌توانند اهداف شوم خود را پیاده‌سازی کنند، اظهارداشت: در پاسخ به این افراد باید اذعان داشت که عزت و شرف ما قابل معامله با هیچ‌چیز نخواهد بود و ایران تسلیم خواسته‌های غربی‌ها نخواهد شد.

 

حجت الاسلام امینی با تأکید براینکه مسئولان به راهکارهایی برای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن بر طبق شیوه نامه‌های بهداشتی می اندیشند ادامه داد:  در طول این دهه بهتر است هر شب ۱۰ دقیقه در مساجد درباره انقلاب اسلامی صحبت شود.

 

وی به برخی از مهمترین کلیدواژه‌های انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره واظهارکرد : در حوزه سیاسی در روزگاری که دین در شرق و غرب مهجور بود، انقلاب ما شناسنامه اسلامی داشت.

 

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه اگرچه با انقلاب به سه عنصر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست‌یافتیم اما از نظر اقتصادی هنوز نتوانستیم به استقلال مورد نظر برسیم، ابراز داشت: در این حوزه می‌بایست کار بیشتری صورت گیرد و از مسئولان تلاش مضاعف انتظار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه برخلاف کشورهای مدعی نظیر عربستان ایران اثبات کرد که مقابل استکبار ایستاده است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی تبلوری از مردم‌سالاری دینی است درحالی که عده‌ای به‌دروغ حقوق بشر را مردم‌سالاری می‌نامند که باید به این نکات توجه کرد.

 

حجت الاسلام امینی افزود: دولت جدید آمریکا فرق با دولت قبل خود ندارد لذا مسئولان باید این را مد نظر قرار دهند که هیچ گاه آن‌ها خیرخواه ما نبودند و در مذاکره با ایران به صورت طلبکارانه حرف می‌زنند در حالی که ما طلبکار اصلی هستیم لذا این نکات باید مورد توجه تصمیم گیران باشد.

 

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مسئولان نباید فریب دولت جدید آمریکا را بخورند ادامه داد: اگر آمریکا به برجام برگردد ایرادی ندارد اما امروز با ملت ایران طلبکارانه صحبت می‌کنند در حالی که ما از آمریکا طلبکاریم.

 

وی مذاکره با آمریکا را آدرس غلط دادن به مردم و بازی در زمین دشمن  عنوان کردو افزود: بسیاری از مشکلات کشور از غرب‌زدگی همین افراد رقم می خورد.

 

حجت الاسلام امینی با تأکید براینکه کسانی که به دنبال فتنه‌گری هستند باید بدانند که مردم ایران و نسل جدید با هوشیاری همانند قبل به توطئه‌ها و فتنه‌ها پاسخ خواهند داد و اجازه نمی‌دهند احدی به‌نظام و ارزش‌های اسلام خدشه وارد کند ادامه داد: مقابله با هجمه های دشمنان باید هوشمندانه و تاثیرگذار انجام گیرد.

 

وی به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر هم اشاره و ابراز کرد: یکی از مهمترین مسائلی که جامعه اسلامی باید به آن توجه کند، موضوع زنان است چرا که دشمنان به سست کردن بنیان خانواده توجه ویژه دارند.

 

کد خبر 1020807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha