آمریکا و متحدانش به دنبال امتیازگیری از ایران به بهانه حقوق بشر و فعالیت‌های موشکی هستند

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه دولت جدید آمریکا  نیز همان سیاست دولت قبلی این کشور را تکرار می‌کند گفت: آمریکا و متحدانش به دنبال امتیازگیری از ایران به بهانه حقوق بشر و فعالیت‌های موشکی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی» ظهر امروز (جمعه ۱۰ بهمن) در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه دزفول که در مصلای امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دولت جدید آمریکا همانند دولت قبلی سیاست‌های جمهوری‌خواهان را تکرار می‌کند و در سیاست‌های ظالمانه این کشور در قبال ایران تغییر ایجاد نشده است.

 

امام جمعه دزفول افزود: از ابتدا مشخص بود هدف آمریکا از خروج  برجام بهانه ای بود تا برنامه های موشکی ایران که جهت دفاع از  کشور است را از ما بگیرند.

 

وی تصریح کرد: سه کشور اروپایی و آمریکا به دنبال امتیازگیری گسترده هستند و بهانه آنها مسائل دروغین نقض حقوق بشر در ایران و برنامه‌های موشکی است.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی عنوان کرد: آمریکا دیگر اعتبار گذشته را ندارد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته و اقدامات انجام شده گروه های انقلابی و ضداستکباری در منطقه این موضوع را بیشتر ثابت می‌کند.

 

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز رحلت آیت الله قاضی امام جمعه فقید دزفول ابراز کرد: ایشان نقش بسزایی در دوران مقدس ایفا کرده فقط این شخص یکی از شخصیت‌های موثر انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه دزفول شخصیت‌هایی نظیر سردار سلیمانی و آیت‌الله قاضی را  تندیس انقلاب دانست و بیان کرد: یکی از خصوصیات آیت الله قاضی که راز محبوبیت وی است خضوع در مقابل مردم و‌ حل مشکلات آنها بود.

 

وی در ادامه با اشاره به حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در سردشت دزفول ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه خاطر نشان کرد: مسئولان با اقدامات انجام شده و مانع از تکرار حوادث این چنینی شوند.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی تاکید کرد: متاسفانه در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که ۲ نفر از آنها به شدت جراحات جان خود را از دست دادند و مسئولان ساخت مدرسه در این منطقه و پرداخت هزینه های درمانی این افراد مصدوم را داده است که امیدواریم این موضوع پیگیری شود.

 

وی در خاتمه یاد آور شد: برخی مناطق شهرستان دزفول از جمله مناطق کوهستانی سردشت و شیون کمبودات مختلف از جمله کمبود های آموزشی برخوردار است که جا دارد مسئولان نسبت به حل مشکلات این مناطق توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

کد خبر 1020854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha