تفکر انقلابی  ادامه دهنده راه انقلاب تا رسیدن به مقصد نهایی است

ارجمند با اشاره به اینکه تفکر انقلابی ادامه دهنده راه انقلاب تا رسیدن به مقصد نهایی است، گفت: ۷۰۰شهید گلگون کفن در شهرستان بویراحمد جان شیرین خود را فدا کردند تا ما امروز آزاد بوده و استقلال داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یادواره شهدای شهرستان بویراحمد عصر امروز (10 بهمن ماه) با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

 

سرهنگ «محمد لطیف ارجمند» در ابتدای این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، گفت: در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که هم از نظر انگیزه و هم از نظر هدف در دنیا بی نظیر، مردمی و مقاوم است.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد مهم ترین هدف این انقلاب را هدایت، رهبری و مردم محوری آن دانست و اظهار کرد: ولی فقیه به عنوان رکن آن و به عنوان یک نماد و سنبل انقلاب را در جهان و منطقه به همه نشان معرفی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: با رهبری حکیمانه امام راحل عظیم الشان و امام خامنه ای (مد‌ظله‌العالی) امروز هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.

 

ارجمند با اشاره به اینکه تفکر انقلابی ادامه دهنده راه انقلاب تا رسیدن به مقصد نهایی است، یادآور شد:  700شهید گلگون کفن در شهرستان بویراحمد جان شیرین خود را فدا کردند تا ما امروز آزاد و استقلال داشته باشیم و با هدف به پیش برویم.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ در کنار انقلاب و این ملت با عظمت بود، گفت :بیش از 36 هزار رزمنده از این استان در دفاع مقدس شرکت کردند و امروز بیش از هزار و 888 شهید تقدیم به این انقلاب کرده ایم و به این ایثار می بالیم.

کد خبر 1020881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha