راه اندازی ۱۰ پویش مردمی توسط بنیاد احسان در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال حاضر در زمینه‌‌های مختلف فعالیت می‌کند و پویش‌‌‌های مردمی و حمایت‌های اجتماعی فراوانی را ایجاد کرده است.

علیرضا راشکی امروز در گفت و گو با خبرنگار  شبستان در زاهدان اظهار کرد: بنیاد احسان با هدف سیاستگذاری و نظارت راهبردی حوزه های اجتماعی و ارائه خدمات نوین با استفاده از ظرفیت رهبران اجتماعی سمن‌ها گروههای جهادی و خیریه ها تاسیس شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان افزود: این بنیاد در حال حاضر در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند و  پویش های مردمی و حمایت‌های اجتماعی فراوانی را ایجاد کرده است.

وی گفت: پویش احسانه شامل تامین جهیزیه برای زوج‌های کم بضاعت می‌شود، پویش مشق احسان  در راستای تامین لوازم التحریر، پویش چرخ زندگی برای تامین لوازم توانبخشی به معلولین جسمی و ذهنی، پویش سفیر احسان برای خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین در ایام اربعین فعالیت داشته اند.

وی ادامه داد: پویش مردمی روادید بهشت برای اعزام زائران اولی‌ها، پویش لیگ احسان برای توزیع لوازم ورزشی در مناطق کم‌برخوردار، پویش به وقت احسان برای توزیع غذای گرم، خدمات درمانی و بسته‌های ارزاق و پوشاک، پویش مردمی ققنوس برای تامین وسایل گرمایشی ایرانی استاندارد و ایمن سازی مدارس و  پویش چله احسان اهدای بسته های ویژه شب یلدا در مناطق محروم،  پویش های بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستند که خدمات لازم را ارائه کرده اند.

 

 

کد خبر 1020933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha