راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان اردبیل به صورت موتوری و خودوریی برگزار می شود

استاندار اردبیل گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی کرونا به صورت خودرویی و موتور سیکلت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «اکبر بهنامجو» در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ویژه دهه فجر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای برگزاری راهپیمایی فراخوان عمومی زده نمی شود، اما باید چهره شهر با تبلیغات محیطی هنرمندانه سیمای مناسب و با تزیین نصب بنر و پرچم جلوه انقلابی داشته باشد.

 

استاندار اردبیل با بیان اینکه در ایام دهه فجر در هر شهرستان به صورت نمادین یک پروژه شاخص افتتاح می شود، افزود: زنگ انقلاب در ۱۲ بهمن به صورت نمادین زده می شود و باید از ظرفیت شبکه شاد و شبکه های اجتماعی دستگاه های اجرایی در این ایام استفاده شود.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: دهه فجر امسال باید رنگ و بوی دیگری داشته باشد و فعالیت رسانه های جمعی به سمت و سوی انقلاب جهت تولید و ارایه مطالب و عملکردها معطوف شود.

 

وی با بیان اینکه دستگاه هایی که پروژه های بزرگی در طول سال انجام داده اند باید اطلاع رسانی کنند، ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت هنرمندانه در رسانه ها اطلاع رسانی شود به عنوان مثال فاز اول پایاب سدخدا آفرین به زودی افتتاح می شود که بعد از انقلاب در نوع خود یک پروژه کم نظیر است.

 

بهنامجو راهپیمایی امسال را بیشتر با محوریت توسعه سلامت بر شمرد و اذعان داشت: در شرایط کرونایی باید نهایت تلاش خود را برای رعایت پروتکل بهداشتی بکار گیریم و برنامه ها به صورت مجازی از صدا و سیما و شبکه های اجتماعی که در اختیار دستگاه های اجرایی است مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که راهپیمایی۲۲ بهمن را به صورت مجازی  تجربه می کنیم باید برنامه ها مردمی، با محوریت سلامت مردم برگزار شود و بعضی برنامه ها به صورت نمادین و با کمترین شرکت کننده انجام می شود.

 

در ادامه این جلسه، «بهروز ندایی» تاکید کرد: در سال ۹۹ دو مشکل اساسی و چالش مواجه بودیم که یکی ویروس کرونا بود که سطح دنیا را فراگیر شد که به دلیل وضعیت اقتصادی کشور ما رتبه ۱۶ در جهان و رتبه سوم در آسیا به خود اختصاص داد و با این وضعیت به خوبی مدیریت شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل اظهار داشت: مساله دوم نیزتحریم ظالمانه ای که بر کشور ما اعمال شد و خیلی ها امیدوار بودند که انقلاب اسلامی به سن ۴۰ سالگی نمی رسد در حالی که سالروز چهل و دومین پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را که منویات مقام معظم رهبری است باید جدی بگیریم، خاطر نشان کرد: در بیانه گام دوم انقلاب نکات جالب و قابل فهم برای عموم مردم تدوین شده و برنامه آینده ایران و نقشه راه نظام را ترسیم کرده است.

 

ندایی با تاکید براینکه ۲۲بهمن امسال به شکل متفاوت و با مشارکت پرشور تمام دستگاه ها انجام می شود، افزود: باید در رسانه ها به اهمیت این موضوع طوری پرداخته شود تا جایگاه نظام و انقلاب به کل دنیا بار دیگر مخابره شود.

 

وی اضافه کرد: در آینده ما شاهد انتخابات رییس جمهوری و شورای اسلامی خواهیم بود و حضور و مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات برای تقویت انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

 

معاون سیاسی استاندار اردبیل بیان کرد: صدا و سیما و شبکه های اجتماعی وظیفه سنگین در اطلاع رسانی و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برعهده دارند باید با تولید محتوا تقویت شوند.

 

وی از سخنرانی رییس جمهور به صورت مستقیم از صدا و سیما در روز ۲۲ بهمن خبر داد و یادآور شد: برای استان نیز  طی برنامه ریزی آتی سخنران اصلی مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

در این جلسه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرماندار اردبیل و جمعی از اعضا پیشنهاد و دیدگاه های خود را جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه ها مطرح کردند.

 

کد خبر 1020982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha