کلنگ زنی ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی به مناسبت دهه فجر در گلستان/ ۱۵ هزار بسته معیشتی توزیع می شود

ملک شاهکوهی از کلنگ زنی ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی به مناسبت دهه فجر در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» صبح امروز (شنبه 11 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دشمن به دنبال آن بود که ایرانی ها چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن نگیرند و نقشه های دشمن نقش برآب شده و امسال ما چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و  ادامه داد: سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا در سطح استان گلستان، فضاسازی تبلیغاتی و محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی از جمله برنامه های عمومی سپاه نینوا به مناسبت ایام دهه فجر به شمار می رود.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود حضرت امام (رحمه الله علیه)، برگزاری نشست های تخصصی و جشن پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: رزمایش استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه امدادی، خدمت رسانی، امنیتی و دفاعی با محوریت گردان های بیت المقدس و کوثر، برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «ایران من»، برپایی ایستگاه سلامتی و توزیع ماسک رایگان توسط گروه های امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر به شمار می رود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: افتتاحیه راهیان نور مجازی، طرح لبخند رضایت و تجلیل از معلمان نمونه در شرایط کرونایی کشور، همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی، رونمایی از فیلم «پاردادوکس» تولید شده توسط مرکز فضای مجازی سپاه نینوا، رزمایش کمک مومنانه و توزیع 15 هزار بسته معیشتی و پوشاک با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) و افتتاح 15 پروژه محرومیت زدایی در استان به صورت متمرکز در روستای نوده ملک گرگان از برنامه های شاخصی است که در این ایام پیش بینی شده است.

 

ملک شاهکوهی افزود: اختتامیه جشنواره «خادم مردم» با محوریت خدمات جهادی کارکنان ادارات سراسر استان و کلنگ زنی 200 پروژه محرومیت زدایی در سراسر استان و برگزاری مراسم متمرکز در روستای دودانگه گرگان، برگزاری جشنواره ادبی نوای انقلاب در فضای مجازی از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است.

 

 

کد خبر 1021038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha