افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۶٧۶ میلیارد تومان پروژه بنیاد مسکن گلستان در دهه فجر

حسینی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بنیاد مسکن گلستان با اعتبار ۶٧۶ میلیارد و ١۶٩ میلیون تومان همزمان با دهه مبارک فجر در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» امروز (شنبه ١١ بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای محرومیت زدایی، توسعه، عمران و آبادانی روستاها پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اعتبار ۶٧۶ میلیارد و ١۶٩ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در این ایام دو هزار و ٧٠٠ واحد مسکن محرومین با اعتبار ١٧۵ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان، دو هزار و ۵٠٠ واحد مسکن روستایی با اعتبار ١٣۵ میلیارد تومان،  ١٠۴ واحد مسکن جوانان با اعتبار ٧ میلیارد و ٢٨٠ میلیون تومان، ٢۶۵ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ٢۶ میلیارد و ٧۵٣ میلیون تومان، ٨ واحد مسکن انتفاعی با اعتبار ٧ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان افتتاح می شوند.

 

وی ادامه داد: در این ایام یک هزار و ۳۶۶ جلد سند مالکیت روستایی و شهری اهدا و عملیات نقشه برداری ۴۱۱ روستای تحت مالکیت بنیاد علوی به پایان می رسد.

 

حسینی با اشاره به پروژه هلی کلنگ زنی در این دهه، اظهارداشت: عملیات اجرایی پروژه ۳ هزار واحدی احداث مسکن روستایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان، پروژه یک هزار واحدی بازسازی حوادث سال ۹۹ با اعتبار ۸۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان، پروژه ۲۵۶ واحدی طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، پروژه ۷۱ واحدی مسکن جوانان با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، ۱۸۶ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان و پروژه ۱۹۹ واحدی مسکن انتفاعی با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در این ایام آغاز می شوند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1021046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha