۷۱۰ انشعاب گاز رایگان در استان اردبیل نصب شد

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل، از واگذاری حدود ۷۱۰ انشعاب گاز رایگان به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی طی ده ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، «سردار اسماعیلی» گفت: حدود 710 انشعاب گاز رایگان به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی طی ده ماهه سال جاری در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان اردبیل و با هدف بهره مندی این خانواده ها از انشعاب گاز طبیعی صورت گرفته است.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: ما در جایگاه یک مجموعۀ خدمت رسان، همسو با توسعۀ زیر ساخت های انرژی در سطح استان، به مسئولیت‌های اجتماعی‌ نیز توجه ویژه ای داشته ایم و ارتقای شاخص های گازرسانی در مناطق محروم استان و تحت پوشش قرار دادن خانواده های بی بضاعت همواره مورد تأکید بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده 80 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در ده ماهه نخست سال جاری تعداد 710 انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مساجد و .... واگذار شده است.

 

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار انشعابات واگذار شده اشاره کرد و افزود: در سال جاری 401 انشعاب گاز رایگان برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و 258 انشعاب گاز به خانواده های محترم تحت پوشش بهزیستی تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان ارائه شده است.

 

وی در پایان با اشاره به این نکته که این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان  انجام می شود، اضافه کرد: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

 

کد خبر 1021047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha