پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به مناسبت رحلت دانشمند مجاهد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به مناسبت رحلت دانشمند مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به مناسبت رحلت دانشمند مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

هو الحی القیوم
الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِيبًا (أحزاب ۳۹)
خداوند رئوف، روح عبد صالح و دانشمند بسیجی و مبلغ مخلص دین، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی طاب ثراه را در منزلگاه عندربهم، پذیرا شد.


ایشان عالمی پارسا، آگاه به زمان و نیازهای آن، مسلط به لوازم حوار و دلداده معصومین علیهم السلام بود.کلاس های درس او، تلاش نورانیش در مراکز علوم و معارف اسلامی، نور و فضای مجازی و نقش آفرینی در خدمت صادقانه به ضیوف الرحمان و زائران أعتاب مقدسه و تبلیغات بین المللی دین هر کدام ذخیره گرانسنگی است که خواستگاه الطاف الهی است. 


اینجانب با قلبی حزن آلود این ضایعه سنگین را به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشريف، مقام معظم رهبری مدظله، حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید، خانواده مکرم. والدین، فرزندان، همکاران بعثه و سازمان، دوستان و مردم ولایتمدار زنجان تسلیت می گویم و رحمت و رضوان الهی را بر این روحانی فرهیخته از خداوند بزرگ خواهانم.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

کد خبر 1021052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha